7.00.- 8.50 – schodzenie się dzieci, stwarzanie warunków do zabaw odpowiadających zainteresowaniom dziecięcym: gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne; indywidualna praca nauczyciela z dzieckiem lub grupą dzieci, przygotowanie do śniadania
8.45 – 9.30 – przygotowanie do śniadania, śniadanie
9.30- 10.30 – zajęcia dydaktyczne, będące realizacją wybranych treści z programu wychowania przedszkolnego
10.30 – 11.45 – przygotowanie do wyjścia do ogrodu, pobyt na świeżym powietrzu; zabawy ruchowe/ćwiczenia gimnastyczne w sali, gry i zabawy dydaktyczne, zabawy konstrukcyjne, tematyczne; indywidualna praca nauczyciela z dzieckiem lub grupą dzieci
11.45 -12.00 – powrót, czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu,
12.00 – 12.30 – obiad
12.30- 14.00 odpoczynek w grupie „Żabek” i „Pszczółek”
12.30- 13.00 odpoczynek w pozostałych grupach – słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej; oglądanie książek/ albumów/czasopism dziecięcych; indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna;czas przeznaczony zajęcia organizowane przez nauczyciela, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, i i.in.
13.00 – 14.30 – zajęcia opiekuńczo-wychowawcze :
- gry i zabawy dydaktyczne oraz w kącikach tematycznych
- indywidualna praca nauczyciela z dzieckiem lub grupą dzieci
- kształtowanie umiejętności społecznych
14.30 -15.00 – przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek
15.00-17.30 zajęcia opiekuńczo-wychowawcze :
- gry i zabawy dydaktyczne oraz w kącikach tematycznych
- indywidualna praca nauczyciela z dzieckiem lub grupą dzieci
- kształtowanie umiejętności społecznych
- rozchodzenie się dzieci